
Klasifikační analýza klíčových slov
SEO SLUŽBY
Mít dobře vyřešené SEO je dlouhodobý proces a vyžaduje trpělivost, nicméně na oplátku dobře vyřešené SEO může z vyhledávačů vytěžit více zákazníků.
Díky SEO také ušetříte dost peněz za PPC kampaně.
Když se řekne optimalizace pro vyhledávače (SEO) je to příliš obecné, proto je nutné rozlišovat jednotlivé optimalizace.
V rámci SEO služeb nabízím: SEO konzultace, SEO správu, SEO copywriting, klasifikační analýzu klíčových slov, analýza on-page faktorů, analýza off-page faktorů, tvorba obsahové strategie, analýza technického SEO
KLASIFIKAČNÍ ANALÝZA KLÍČOVÝCH SLOV
Klasifikační analýza klíčových slov se soustředí na uspořádání klíčových slov podle relevance a vlivu na SEO. Pomáhá při vytváření efektivních strategií pro obsah a optimalizaci stránek.
TVORBA OBSAHOVÉ STRATEGIE
Tvorba obsahové strategie zahrnuje plánování a vytváření obsahu, který je relevantní pro cílovou skupinu a optimalizovaný pro vyhledávače. Tato strategie pomáhá dosáhnout marketingových cílů.
SEO KONZULTACE
Pokud SEO (optimalizace pro vyhledávače) řešíte, nabídnu vám nezávislé konzultace v oboru. Poradím vám, na co si dávat pozor, kde by bylo vhodné přidat, případně zda mají vaše aktivity dlouhodobě smysl.
SEO COPYWRITING
SEO copywriting se zaměřuje na psaní kvalitního obsahu pro webové stránky, který je optimalizovaný pro vyhledávače. Kromě toho se snaží oslovit a zaujmout čtenáře, aby zvýšil konverze a interakci.
SEO SPRÁVA
SEO správa je pravidelný proces, kde se provádějí úpravy a optimalizace webových stránek. Zahrnuje sledování vývoje pozic ve vyhledávačích, analýzu konkurence a aktualizaci obsahu či struktury stránek pro udržení nebo zlepšení pozic ve výsledcích vyhledávání.
ANALÝZA ON-PAGE FAKTORŮ
Analýza on-page faktorů zkoumá prvky přímo na webových stránkách, jako jsou nadpisy, meta popisky, klíčová slova a obsah. On-page faktory sami o sobě o tolik nezlepší pozice, ale je to podklad pro opravy a úpravy webu.
ANALÝZA TECHNICKÉHO SEO
Analýza technického SEO se zaměřuje na technické aspekty webu, jako je rychlost načítání stránek, struktura URL, zabezpečení a další faktory. Cílem je zlepšit výkonnost stránek a uživatelskou zkušenost.
ANALÝZA OFF-PAGE FAKTORŮ
Analýza off-page faktorů se zaměřuje na hodnocení vlivu externích faktorů, jako jsou zpětné odkazy, sociální média a reputace stránky. Tyto faktory ovlivňují autoritu a důvěryhodnost stránky v očích vyhledávačů.
NEMŮŽETE SI VYBRAT?
Stručně proberem váš projekt, předmět podnikání, plány, cíle a spolu vymyslíme nejlepší řešení.