Já jsem..
markeťák, který se od roku 2018 zaměřuje zejména na SEO a inbound marketing. Od roku 2021 se také zaměřuji na tvorbu webových stránek a e‑shopů.
Spravuji desítky webů svých klientů. Starám se o jejich bezpečnost, optimalizaci, rychlost a rozvoj.
Tvořím webové stránky od návrhů přes webdesign a realizaci až po optimalizaci pro vyhledávače (SEO).
Svým klientů pomáhám s rozvojem jejich podnikání. Spravuji i své vlastní projekty, na kterých v praxi zkouším nové poznatky z oblasti SEO a marketingu.
Jaké weby dělám?
Dělám weby ve WordPressu nebo je píši – kóduji v programovacím jazyce.
Vytvářím vizuálně atraktivní a moderní webové stránky, kde dbám především na jejich funkčnost, uživatelskou přívětivost a bezpečnost. Web musí mít vždy hlavu a patu.
Mít webové stránky nestačí, proto je také optimalizuji pro vyhledávače (SEO) a doporučím vám nezbytné kroky pro jejich zviditelnění ve vyhledávání.
Co čekat od spolupráce?
<Poznám vás i váš byznys⁄>
Nejprve se potkáme osobně či online a přibližně hodinku si popovídáme, abych měl představu o tom, co je váš byznys a jak vám mohu pomoc.
<Najdu slabá místa⁄>
Berete svůj online projekt vážně? Pak se bez SEO strategie neobejdete. Jsem specialista na optimalizaci stránek pro vyhledávače (SEO) a online marketingu. Mým cílem je přivádět na web nebo e-shop relevantní návštěvníky. Proto zhodnotím stav SEO na vašem webu, provedu potřebné analýzy a doporučím vám kroky k nápravě v přehledném detailním dokumentu.
<Navrhnu řešení⁄>
Výstupem může být analýza, report nebo pouze konzultace daného problému. Důležité je, abychom správně otestovali a změřili, že jsme problém vyřešili správně a navrhnuté řešení plní vaše byznys cíle.
<Mluvím s vámi na rovinu⁄>
Nemám rád, když se chodí kolem horké kaše a ztrácí se čas. Pokud vidím, že něco nefunguje tak, jak by z mého pohledu mělo, určitě vám to řeknu.
<Cenu víte dopředu⁄>
Hodina mé práce stojí 1.000 Kč. Hodinovou dotaci na daný úkol odhaduji vždy dopředu, na základě získaných informací. Úvodní konzultace je zdarma.