SEO správa

Optimalizace, která přináší prokazatelně a dlouhodobě výsledky

SEO SPRAVA INFOGRAFIKA

SEO SPRÁVA

SEO správa je kontinuální proces, který zajišťuje optimalizaci vašeho webu (e-shop, obsahový web, firemní stránky) pro vyhledávače.

Jak SEO správa funguje?

Jaký je postup SEO správy?

Cena SEO správy

Chcete probrat podrobnosti? Zamluvte si termín a vše probereme s ohledem na potřeby vašeho projektu.

Zjistit dostupné termíny pro schůzku.
SEO správa je kontinuální a dlouhodobý proces. Minimální délka spolupráce je 6 měsíců.

Komu jsem už v onlinu pomohl?

Dělám práci, která mě baví. Když pracuji s klienty, kteří to mají stejně, je to harmonie.

logo na volne noze.png
Tomáš Lein - SEO konzultant & webdesigner na Firmy.cz

Jak SEO správa funguje?

V rámci stanoveného měsíčního rozpočtu se věnuji všem nezbytným analýzám, provádím implementaci SEO strategie, řeším technické nedostatky, vytvářím vstupní stránky s kvalitním obsahem a provádím optimalizaci uživatelského zážitku i on-page faktorů.

Součástí SEO služeb je také pravidelné reportování dosažených výsledků.

Strávený čas na projektu dokážu reportovat v rámci aplikace Toggl.

Zajímá vás průběh spolupráce? Domluvte si nezávaznou konzultaci.

Cena SEO správy

Pro zájemce je první konzultace zdarma.

Cena SEO správy závisí na stanoveném budgetu (například: 6 měsíců spolupráce x 10 hodin měsíčně = 60 hodin práce = 60 000 Kč),

SEO správa je kontinuální a dlouhodobý proces. Minimální délka spolupráce je 6 měsíců.

Objednat si termín konzultace na SEO SPRÁVU (ZDARMA)

Hodina mé práce stojí 1 000 Kč / 1 hod. Pro stávající klienty hodinovka ve zvýhodněné sazbě.

Z kapacitních důvodů jsem schopen přijmout do SEO správy max. 3 klienty. Pro zjištění kapacity stačí zavolat nebo vyplnit formulář na konci stránky.

Jak probíhá SEO správa

1. Úvodní a průběžné konzultace:

    • Konzultace prostřednictvím Google Meet nebo osobně.

2. Technické SEO:

    • Prověření technického stavu stránek a identifikace chyb.
    • Návrh úprav pro optimalizaci.

3. Analýza klíčových slov:

    • Identifikace relevantních frází prostřednictvím analýzy klíčových slov.

4. Úpravy informační architektury a UX:

    • Optimalizace informační architektury a uživatelského zážitku (UX).

5. Stanovení obsahové strategie:

    • Definování strategie obsahu v souladu s cíli projektu.

6. Optimalizace on-page faktorů u stávajícího obsahu:

    • Úpravy on-page faktorů (title, meta popisky, URL, alt popisky, další) u již existujícího obsahu.

7. Tvorba obsahu:

    • Vytvoření obsahu na základě analýzy klíčových slov.

8. Reporting na základě stanovených cílů:

    • Pravidelné zprávy a hodnocení dosažených výsledků v souladu s předem stanovenými klíčovými ukazateli (KPI).

Rezervace termínu pro zájemce o SEO SPRÁVU (ZDARMA)