SEO správa
Optimalizace, která přináší prokazatelně a dlouhodobě výsledky
SEO SPRÁVA
SEO správa je kontinuální proces, který zajišťuje optimalizaci vašeho webu (e-shop, obsahový web, firemní stránky) pro vyhledávače.
Chcete probrat podrobnosti? Zamluvte si termín a vše probereme s ohledem na potřeby vašeho projektu.
Zjistit dostupné termíny pro schůzku.
SEO správa je kontinuální a dlouhodobý proces. Minimální délka spolupráce je 6 měsíců.
Komu jsem už v onlinu pomohl?
Dělám práci, která mě baví. Když pracuji s klienty, kteří to mají stejně, je to harmonie.
Jak SEO správa funguje?
V rámci stanoveného měsíčního rozpočtu se věnuji všem nezbytným analýzám, provádím implementaci SEO strategie, řeším technické nedostatky, vytvářím vstupní stránky s kvalitním obsahem a provádím optimalizaci uživatelského zážitku i on-page faktorů.
Součástí SEO služeb je také pravidelné reportování dosažených výsledků.
Strávený čas na projektu dokážu reportovat v rámci aplikace Toggl.
Zajímá vás průběh spolupráce? Domluvte si nezávaznou konzultaci.
Cena SEO správy
Pro zájemce je první konzultace zdarma.
Cena SEO správy závisí na stanoveném budgetu (například: 6 měsíců spolupráce x 10 hodin měsíčně = 60 hodin práce = 60 000 Kč),
SEO správa je kontinuální a dlouhodobý proces. Minimální délka spolupráce je 6 měsíců.
Objednat si termín konzultace na SEO SPRÁVU (ZDARMA)
Hodina mé práce stojí 1 000 Kč / 1 hod. Pro stávající klienty hodinovka ve zvýhodněné sazbě.
Z kapacitních důvodů jsem schopen přijmout do SEO správy max. 3 klienty. Pro zjištění kapacity stačí zavolat nebo vyplnit formulář na konci stránky.
Jak probíhá SEO správa
1. Úvodní a průběžné konzultace:
-
- Konzultace prostřednictvím Google Meet nebo osobně.
2. Technické SEO:
-
- Prověření technického stavu stránek a identifikace chyb.
- Návrh úprav pro optimalizaci.
3. Analýza klíčových slov:
-
- Identifikace relevantních frází prostřednictvím analýzy klíčových slov.
4. Úpravy informační architektury a UX:
-
- Optimalizace informační architektury a uživatelského zážitku (UX).
5. Stanovení obsahové strategie:
-
- Definování strategie obsahu v souladu s cíli projektu.
6. Optimalizace on-page faktorů u stávajícího obsahu:
-
- Úpravy on-page faktorů (title, meta popisky, URL, alt popisky, další) u již existujícího obsahu.
7. Tvorba obsahu:
-
- Vytvoření obsahu na základě analýzy klíčových slov.
8. Reporting na základě stanovených cílů:
-
- Pravidelné zprávy a hodnocení dosažených výsledků v souladu s předem stanovenými klíčovými ukazateli (KPI).