Analyza on page faktoru infografika

ANALÝZA ON-PAGE FAKTORŮ

Analýza ON-PAGE faktorů je klíčovým krokem k úspěšné optimalizaci webových stránek. Tato analýza vám poskytne hluboký vhled do struktury a obsahu vašich stránek, což vám umožní identifikovat silné stránky a oblasti, které lze vylepšit. 

Opakem analýzy on-page faktorů je analýza off-page faktorů.

Jak analýza on-page faktorů pomůže vašemu webu a co je cílem?

Jak analýzu on-page faktorů dělám?

Kolik analýza on-page faktorů stojí?

    Jak vám analýza ON-PAGE faktorů pomůže zlepšit vaše webové stránky

    • Analýza ON-PAGE faktorů vám umožní pochopit, jaké informace a prvky vaše stránky obsahují a jak jsou strukturovány.
    • Identifikuje slabé body a přináší doporučení pro optimalizaci obsahu, meta značek, rychlosti načítání a dalších klíčových aspektů, které ovlivňují výkon stránek.

    Vše dostanete přehledně zpracované v jednom dokumentu, který vás upozorní na závažné chyby a jejich řešení.

    Jsem schopen zajistit i nápravu zjištěných chyb.

      Cíl ON-PAGE analýzy

      • Cílem ON-PAGE analýzy je dosáhnout maximální efektivity a relevance obsahu webových stránek pro uživatele i pro vyhledávače.
      • Zaměřuje se na optimalizaci struktury stránek, klíčových slov, nadpisů, odkazů a dalších prvků, které ovlivňují umístění stránek ve výsledcích vyhledávání.

      Samotná analýza on-page nezaručuje zlepšení vašeho umístění ve vyhledávačích.

      Slouží jako podklad pro opravy a úpravy vašich webových stránek pro uživatele.

      Jak analýzu On-page faktorů dělám?

      1. Metodologie sběru dat a vyhodnocení

      Pro provedení analýzy ON-PAGE faktorů využívám komplexní metodologie sběru dat a jejich následného důkladného vyhodnocení.

      Což zahrnuje průzkum obsahu stránek, technické parametry, výkonnost a další aspekty nezbytné k získání uceleného pohledu na strukturu a kvalitu webu.

      Používám placené profesionální analytické nástroje, jejichž možnosti a hlavně výsledky vysoce převyšují výstupy z nástrojů zdarma.

      2. Jasná doporučení pro další postup optimalizace vaší stránky

      Po provedení analýzy ON-PAGE faktorů vám dám jasná doporučení pro další postup optimalizace vašich stránek. Tyto rady budou založeny na důkladném posouzení vašich specifických potřeb a cílů, abyste dosáhli co nejlepšího výsledku.

      Jaké faktory se zkoumají při analýze on-page faktorů?

      ON-PAGE faktory zahrnují (3 kategorie – obsah, HTML, architektura webu) celou škálu prvků, jako jsou nadpisy, meta popisky, klíčová slova, rychlost načítání stránek, responzivita a další, které mají vliv na viditelnost a hodnocení webových stránek vyhledávači.

      Obsah:

      • E-A-T – Jedním ze způsobů, jak Google hodnotí váš web, je založen na EAT neboli odbornosti, autoritativnosti a důvěryhodnosti.
      • Klíčová slova
      • SEO copywriting
      • Infografika

       

      HTML:

      • Title tagy
      • Meta description
      • Optimalizace obrázků
      • Lokální SEO

       

      Architektura webových stránek:

      • Rychlost webu
      • Responzivní design
      • Struktura URL
      • Odkazy (interní, externí)

       

      Jaké přehledy a data získáte?

      • Neindexovatelné stránky ze souboru sitemap
      • Stránky blokované robots.txt
      • Nezabezpečený interní obsah
      • Noindex odkazy
      • Nofollow odkazy
      • Stránky se stavovým kódem
      • 3xx Stránky se stavovým kódem
      • 4xx Stránky se stavovým kódem
      • 5xx Neindexovatelné kanonické odkazy
      • Chybějící titulky stránky
      • Duplicitní titulky stránky
      • Příliš dlouhé a příliš krátké titulky
      • Chybějící meta descriptions (popisky stránky)
      • Duplicitní meta descriptions
      • Příliš dlouhé a příliš krátké meta descriptions
      • Chybějící nadpisy nejvyšší úrovně H1
      • Duplicitní nadpisy H1
      • Datově objemné obrázky
      • Obrázky bez alt popisků
      ukazka on page analyzy 1

      Kolik stojí analýza on-page faktorů

      Cena analýzy závisí od počtu hodin, které na ní strávím.

      Vše dostanete přehledně zpracované v jednom dokumentu, který vás upozorní na závažné chyby a jejich řešení. Jsem schopen zajistit i nápravu zjištěných chyb.

      Cena analýzy on-page faktorů je od 5 990 Kč.

      Přesnou cenu stanovuji po předchozí konzultaci, kterou máte zcela zdarma.

       

      Objednat analýzu On-page faktorů