ANALÝZA ON-PAGE FAKTORŮ
Analýza ON-PAGE faktorů je klíčovým krokem k úspěšné optimalizaci webových stránek. Tato analýza vám poskytne hluboký vhled do struktury a obsahu vašich stránek, což vám umožní identifikovat silné stránky a oblasti, které lze vylepšit.
Opakem analýzy on-page faktorů je analýza off-page faktorů.
Jak analýza on-page faktorů pomůže vašemu webu a co je cílem?
Jak vám analýza ON-PAGE faktorů pomůže zlepšit vaše webové stránky
- Analýza ON-PAGE faktorů vám umožní pochopit, jaké informace a prvky vaše stránky obsahují a jak jsou strukturovány.
- Identifikuje slabé body a přináší doporučení pro optimalizaci obsahu, meta značek, rychlosti načítání a dalších klíčových aspektů, které ovlivňují výkon stránek.
Vše dostanete přehledně zpracované v jednom dokumentu, který vás upozorní na závažné chyby a jejich řešení.
Jsem schopen zajistit i nápravu zjištěných chyb.
Cíl ON-PAGE analýzy
- Cílem ON-PAGE analýzy je dosáhnout maximální efektivity a relevance obsahu webových stránek pro uživatele i pro vyhledávače.
- Zaměřuje se na optimalizaci struktury stránek, klíčových slov, nadpisů, odkazů a dalších prvků, které ovlivňují umístění stránek ve výsledcích vyhledávání.
Samotná analýza on-page nezaručuje zlepšení vašeho umístění ve vyhledávačích.
Slouží jako podklad pro opravy a úpravy vašich webových stránek pro uživatele.
Jak analýzu On-page faktorů dělám?
1. Metodologie sběru dat a vyhodnocení
Pro provedení analýzy ON-PAGE faktorů využívám komplexní metodologie sběru dat a jejich následného důkladného vyhodnocení.
Což zahrnuje průzkum obsahu stránek, technické parametry, výkonnost a další aspekty nezbytné k získání uceleného pohledu na strukturu a kvalitu webu.
Používám placené profesionální analytické nástroje, jejichž možnosti a hlavně výsledky vysoce převyšují výstupy z nástrojů zdarma.
2. Jasná doporučení pro další postup optimalizace vaší stránky
Po provedení analýzy ON-PAGE faktorů vám dám jasná doporučení pro další postup optimalizace vašich stránek. Tyto rady budou založeny na důkladném posouzení vašich specifických potřeb a cílů, abyste dosáhli co nejlepšího výsledku.
Jaké faktory se zkoumají při analýze on-page faktorů?
ON-PAGE faktory zahrnují (3 kategorie – obsah, HTML, architektura webu) celou škálu prvků, jako jsou nadpisy, meta popisky, klíčová slova, rychlost načítání stránek, responzivita a další, které mají vliv na viditelnost a hodnocení webových stránek vyhledávači.
Obsah:
- E-A-T – Jedním ze způsobů, jak Google hodnotí váš web, je založen na EAT neboli odbornosti, autoritativnosti a důvěryhodnosti.
- Klíčová slova
- SEO copywriting
- Infografika
HTML:
- Title tagy
- Meta description
- Optimalizace obrázků
- Lokální SEO
Architektura webových stránek:
- Rychlost webu
- Responzivní design
- Struktura URL
- Odkazy (interní, externí)
Jaké přehledy a data získáte?
- Neindexovatelné stránky ze souboru sitemap
- Stránky blokované robots.txt
- Nezabezpečený interní obsah
- Noindex odkazy
- Nofollow odkazy
- Stránky se stavovým kódem
- 3xx Stránky se stavovým kódem
- 4xx Stránky se stavovým kódem
- 5xx Neindexovatelné kanonické odkazy
- Chybějící titulky stránky
- Duplicitní titulky stránky
- Příliš dlouhé a příliš krátké titulky
- Chybějící meta descriptions (popisky stránky)
- Duplicitní meta descriptions
- Příliš dlouhé a příliš krátké meta descriptions
- Chybějící nadpisy nejvyšší úrovně H1
- Duplicitní nadpisy H1
- Datově objemné obrázky
- Obrázky bez alt popisků
Kolik stojí analýza on-page faktorů
Cena analýzy závisí od počtu hodin, které na ní strávím.
Vše dostanete přehledně zpracované v jednom dokumentu, který vás upozorní na závažné chyby a jejich řešení. Jsem schopen zajistit i nápravu zjištěných chyb.
Cena analýzy on-page faktorů je od 5 990 Kč.
Přesnou cenu stanovuji po předchozí konzultaci, kterou máte zcela zdarma.