Tvorba e-shopu na WooCommerce
WordPress a WooCommerce nabízí efektivní a dostupnou metodu, jak vytvořit kvalitní e-shop, který splní veškeré vaše požadavky.
Proč si nechat vytvořit e-shop ve WooCommerce?
Webové stránky
Aneb prodejní nástroj tohoto století
Kvalitní webová stránka a správně nastavený byznys model je dnes nezbytnost úspěšného podnikání. Firmy, které zanedbávají své weby, budou dříve či později nahrazeny agresivní mladou konkurencí, která bude mít lépe zpracovaný byznys model.
E-shop na WooCommerce
Na WordPressu aktuálně funguje přes 34% světových webů
WordPress si lze představit jako jádro webu, díky kterému může mít web všechny funkcionality jako je například systém na správu skladu, platba kartou, automatické párování plateb, mnoho dalších funkcí.
Největší výhoda WordPressu je ale i samotné designování e-shopu, kde jsem schopen se naplno přiblížit řešením na míru, kde jsou statisícové rozpočty. K tvorbě e-shopu využívám licencovaný software pro úpravu a editaci webových stránek, u složitějších e-shopu jsem schopen jednotlivé prvky dokódovat.
E-shop je investice
E-shop ve WordPressu má nižší provozní náklady narozdíl od krabicového řešení
Díky WordPressu a WooCommerce jsem schopen za rozumné peníze vytvořit skvělý e-shop s plnohodnotnými funkcemi a profesionálním vzhledem.
Myslete na to, že tvorba e-shopu je investice, kde v kombinaci s online marketingem (PPC, SEO, social marketing, atp..), můžete svoji novou online prodejnu dostat na velmi zajímavá čísla.
Jaké služby při tvorbě e-shopu jsem schopen zajistit?
Optimalizace pro vyhledávače (SEO)
Jsem velmi detailní pokud jde o SEO, při vytváření webu mi záleží na každém detailu a chci, aby váš web byl co nejlépe optimalizovaný pro vyhledávače. V rámci mých SEO služeb zajišťuji SEO copywriting, analýzu klíčových slov, analýzu ON-PAGE a OFF-PAGE faktorů. Můj cíl je jasný, dostat vás před konkurenci.
Kódování v HTML, CSS a JS
Nadstandardní prvky webových stránek jsem schopen doprogramovat.
Uživatelský výzkum
Dohledatelný web nestačí. Je potřeba, aby web mluvil jazykem vaší cílovky. Důležité je vědět, jak váš ideální klient přemýšlí, jak se chová na webu a jak nakupuje. Proto si při úvodní konzultaci vytvoříme persony.
Responzivní design
Víte, že 74% Čechů používá internet na mobilu a tabletu? Vyplývá to z výzkumu internetu za rok 2022. V dnešní digitální době je důležité, aby byl web optimalizován i pro menší displeje než jsou počítače. Je to standard. Proto zajistím správné zobrazení webu na všech zařízení.
Logo a grafika
Chybí vám logo, nebo grafika? Dokážu vám zajistit služby grafika, který vytvoří jak loga, tak potřebné materiály.
Provedu vás mým procesem tvorby e-shopu
To jsou mé kréda, kterých se při tvorbě nového e-shopu držím
Analýza a seznámení
Aneb potřebuji poznat váš byznys a pochopit váš záměr
V prvotní fázi je důležité naladit se na stejnou vlnu, a to za pomocí oboustranné komunikace, během které si vyměníme jak vaší představu, tak mé možnosti.
UX/UI Design
Návrh struktury a prototypu
Zaměřuji se na to, aby e-shop byl pro uživatele maximálně jednoduchý a pochopitelný. Proto se při tvorbě designu soustředím vždy na koncového uživatele webu. Protože spokojený a nezmatený zákazník = platící zákazník.
Konzultace a potvrzení
Komunikace, komunikace a komunikace bez ní se to prostě neobejde
Konečný design s vámi konzultuji. Než přistoupím k samotné tvorbě e-shopu, chci se s vámi opět sladit a ujistit se, že s podobou webu souhlasíte.
Realizace
Návrh skici a prototypu webu převedu do funkční podoby
K tomuto kroku patří programování, kódování a ladění designu. Dále implementuji do e-shopu jeho funkce dle zadání (produkty, platební brána, dopravce, fakturační systém, jazykové mutace, atp..)
Testování a následné předání
Bez pečlivého otestování e-shopu dílo nepředám, kvalita především
V posledním kroku tvorby e-shopu je důležité, aby dílo před předáním do vašich rukou bylo pečlivě otestováno.
E-shop optimalizuji a sleduji
O web bude postaráno po všech stránkách
Je-li to součástí zadání, nasadím měřící kódy (Google Analytics, Google Search Console, Facebook Pixel, atp..) do vašeho e-shopu. Propojím váš e-shop se srovnávačem, optimalizuji pro vyhledávače (SEO), spravuji a udržuji e-shop v chodu.